رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه‌های بازگرداندن کالا در فروشگاه ژامه‌وو به چه شکل است؟

 

ضمانت کیفیت

ژامه‌وو ضمانت می‌کند کالایی که ارسال می‌کند پیش از ارسال از لحاظ کیفی به صورت کامل چک می‌شود. اما به جهت آسودگی خیال مشتریان گرامی، شرایطی برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته شده است که در ادامه مطالعه می‌فرمایید.

 

زدگی، پارگی، رنگ و سایز اشتباه و سایر موارد پس از بازکردن بسته‌ی ارسالی

اگر کالایی که دریافت کردید پس از باز کردن متوجه شدید که مشکلی دارد، تا ۲۴ ساعت از زمان دریافت کالا فرصت خواهید داشت تا با استفاده از فرم پایین همین صفحه یا با تماس با پشتیبانی ژامه‌وو مشکل را اطلاع دهید.
 
درصورتی که ایراد از ژامه‌وو باشد و پشتیبانی ژامه‌وو با برگشت کالا موافقت کرد کالا را با پست ایران به آدرس انبار ژامه‌وو ارسال کنید.
 
تیم ژامه‌وو پس از بررسی مورد، نتیجه را ظرف یک تا دو روز کاری به اطلاع شما خواهند رساند. در صورت تایید کارشناسان به وجود اشکال در زمان ارسال، کالای جایگزین برای شما ارسال خواهد شد یا در صورت تمایل هزینه را به حساب شما بازمی‌گردانند.
 

بازگرداندن سلیقه‌ای کالا

از بهمن ۱۴۰۰ امکان بازگرداندن سلیقه‌ای کالا فراهم شده است. شما تا ۴۸ ساعت از زمان دریافت کالا فرصت دارید تا کالا را مرجوع یا تعویض کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی در خدمت شما هستند تا به هرگونه سوال شما پاسخ دهند. لازم به ذکر است که اطلاعات اندازه و رنگ محصولات به طور کامل در وبسایت ژامه‌وو قرار دارد تا خریدی راحت‌تر را تجربه کنید. در هر صورت برای مرجوعی یا تعویض کالا به صورت سلیقه‌ای از فرم انتهای همین صفحه استفاده نمایید.

نکته مهم: امکان تعویض یا مرجوعی کالاهای تخفیف‌دار و حراجی، فقط برای کالاهای معیوب فعال است و بازگرداندن سلیقه‌ای کالا برای این کالاها فعال نخواهد بود.  

برای بازگرداندن کالا به ژامه‌وو لطفا کالا را در شرایط اولیه (بدون عطر زدن و بوی بدن، لکه آرایش، اتو کردن و…) بسته‌بندی و ارسال کنید. از همکاری شما سپاسگذاریم.   

هزینه ارسال و دریافت کالا

  • هزینه ارسال و دریافت با ژامه‌وو خواهد بود اگر…

در صورتی که مشکل از سمت ژامه‌وو باشد و کارشناسان ژامه‌وو مشکل را از سمت انبار تایید کنند، هزینه ارسال کالای مرجوعی به انبار توسط ژامه‌وو پرداخت خواهد شد و کالای جایگزین نیز با هزینه ژامه‌وو ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت ژامه‌وو در قبال هزینه‌ی ارسال کالایی که پس از استفاده معیوب شده است، نخواهد داشت.

  • هزینه ارسال و دریافت با مشتری خواهد بود اگر…

در صورتی که مایل به تعویض یا مرجوع کردن کالا به صورت سلیقه‌ای هستید، هزینه ارسال اولیه کالا از انبار ژامه‌وو، ارسال کالا توسط شما به انبار ژامه‌وو (و دریافت کالای جدید برای تعویض) به عهده شما مشتری عزیز خواهد بود.

در زمانی که ارسال رایگان فعال است، هزینه ارسال (۳۰ هزار تومان) از هزینه کالا کسر خواهد شد و مابقی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

لطفا هرگز کالا را پیش از تماس با پشتیبانی، به انبار ژامه‌وو ارسال نفرمایید. ژامه‌وو در قبال کالاهای ارسال شده بدون هماهنگی مسئولیتی نخواهد داشت.

 

تلفن تماس: ۰۹۱۰۷۶۰۶۵۸۳

تلگرام: https://t.me/online_support_jamet

اینستاگرام: https://instagram.com/jamet.ir

واتس‌اپ: https://wa.me/989107606583